среда, 9 июня 2021 г.

Ավտոտրանսպորտային վթարների դեպքում իրականացվող փրկարարական աշխատանքների կազմակերպուման և իրականացման առանձնահատկությունները,անվտանգության ապահովման հիմնական պահանջները

Ավտոտրանսպորտային վթարների դեպքում իրականացվող փրկարարական աշխատանքների կազմակերպուման և իրականացման առանձնահատկությունները,անվտանգության ապահովման հիմնական պահանջները

 

 ՃՏՊ-ների ժամանակ փրկարարական խումբը տեղեկություն ստանալով անմիջապես ուղեվորվում է վթարի վայր՝ հետևանքները վերացնելու:Տրանսպորտում վթարների հետևանքները վերացման ժամանակ ստորաբաժանման հրամանատարը հիմնական ուժերը կենտրոնացնում է մարդկան փրկության, նրանց բժշկական օգնություն ցուցաբերելու ուղղությամբ: Դեպքերի շարքում ավտովթարները ուղեկցվում են պայթյուններով, հրդեհներով, ավտոմեքենաները հայտնվում են ձորերում ջրերում:

 Հասնելով ՃՏՊ-ի վայր՝ փրկարարները գնհատում են իրավիճակը, ապահովում աշխատքանի անվտանգ կատարման պայմանները, վերացնում երկրոդրային հնարավոր հետևանքները, անվտանգության գոտիները բաժանում են աշխատանքային և մուտքի արգելման գոտիների: I-ին  գոտում 5մ շառավղով գտնվում են փրկարարները, որոնք տուժածներից ցույց են տալիս ԱՕ:                                                                                                                                                                          II-րդ  գոտում 10 մ շաղավղով գտնվում են փրկարարներ, որոնք ապահովում են առաջին գոտում աշխատող փրկարարներին հատուկ փրակարարական գործիքներով և սարքավորումներով: III-րդ գոտում 10 մ-ից ավել շառավղով գտնվում են օժանդակ փրկարարական ուժերը, որոնք ապահովում են լուսավորություն, հրդեհաշիջման միջոցներ, սահմանազատում: ՃՏՊ-ի հետևանքների վերացման ժամանակ փրկարարների առաջնահերթ խնդիրներն են՝ վթարված տրանսպորտային միջոցներից տուժածների անհետաձգելի ԱԲՕ-ի ցուցաբերումը, մեքենայից դուրս բերումը և բուժհիմնարկ տեղափոխումը:

 Վթարված տրանսպորտային միջոցի խցիկից առաջին հերթին դուրս են բերվում այն տուժածները, որոնք ունեն առաջին օգնության կարիք: Մարդկանց դուրս բերումը իրականացվում է վթարված տրանսպորտային միջոցի պահի ոչ ապակեպատ պատուհանից, դռներից: Կախված իրադրությունից իրականացվում է տրանսպորտային միջոցի թիթեղյա կամ բազմապրոֆիլ մետաղական մասերի հատում, հենասյուների կտրում, մնացորդների հեռացում: Արվում են անցքեր իրանին, տանիքին, հատակին, իսկ շրջված ավտոմեքենայից տուժածներին դուրս բերելու համար կարող են հեռացվել ամողջ հատակը կամ տանիքը, որն իրականացվում է մեխանիզացված հատուկ փրկարարակն գործիքների միջոցով:

 Արգելվում է՝ փրկ-կան փոխադրամիջոցը տեղակայել վթարված տրանսպորտային մջջոցներին այֆքան մոտ, որ դուրս մւված ծուխը ողմուկն ու տատանումները բացասական ազդեցություն ունենան տուժածի վրա, տեղակայել էլեկտրական հաղորդալարերի կամ գազի, վառելջքի արտահոսքի աղբյուրի մոտ, արգելափակել դեպի վթարի վայր տանող ճանապարհի մուտքը: Սահմանազատված տարածքը տարահանում չպահանջող տարածք է, որը հնարավորություն է տալջս պատահական անցորդներին անվտանգ հեռավորության վրա պահել պատահարի վայրից  և փրկարարների համար անհրաժեշտ ճանապարհից: Սահմանազատված տարածքում տարանջատվում են ՏԱՔ, ՋԵՀՄ  և  ՍԱՌԸ գոտիներ:  Բուն փրկարարական աշխ-ն իրականացվում են տաք գոտում: Ջերմ գոտում գտնվում են այն փրկ-նը որոնց կարիքը տվյալ պահին չի զգացվում: Սառը գոտում՝ ԿԿ-ը, անձնակազմն ու սարքավորումները:

Այլ՝
Փրկարարական գործ - ՓԳ
https://lifestarsociety.blogspot.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий